30 stycznia 2009

Czwarty

Piątek, koniec tygodnia (pracującego ;) ), przeddzień "łykendu"..a w dodatku koniec (prawie!) stycznia..czas leci, niedługo kolejny rok powitamy.. ;)
Ale ja nie o tym.. w temacie scrapbookowym - wczoraj miał miejsce wysyp zestawów wszelakich, w sklepach różnakich, projektantów również wszelakich, ale ja pokażę tylko tych, których znam (!!!) i lubię w dodatku (!!!) :D
Pierwszy - Kasi i Justyny czyli Lily Designs - nowy, w zupełnie innej tematyce, lekko mroczny i pod wpływem Twilight (chyba znany tytuł, biorąc pod uwagę wszech sieciowe i wiekowo przekrojowe szaleństwo na punkcie tej książki, a właściwie serii oraz filmu) - Dark Angel

A tu moja odsłona, nic wymyślnego.. trochę mroczna, opuszczona, trochę bez nadziei - ale w takim nastroju byłam :)

when angels are gone...

Drugi - a właściwie kolejne, bo kilka tych nowości :) od Janelle czyli Cafe J - wszystkie w temacie walentynkowo-romantyczno-miłosnym, bo czas ku tej okoliczności powoli zmierza.. :) Na pierwszy rzut - My Mushy Gushy Valentine - delikatny i spokojny w kolorystyce mini zestaw

Do niego dorzucę świetne szablony do wykorzystania zarówno jako projekt digi, jak i hybrydowy - wystarczy dodać wybrane papiery, zdjęcia, parę słów i drukować :) - Holiday Helpers: Valentine LOVE Tag Book


Ale to nie koniec... :D teraz mój osobisty faworyt - a to wyjaśnia wygląd bloga :D - świetny zestaw Lovebug - z wielką przyjemnością wykorzystałam go w tej stronce:


xoxo

A to nie wszystko, o nie :D mam jeszcze to i owo w zanadrzu, ale to może wieczorem.. Teraz życie wzywa (czyli chory Potomek wyrwał się Morfeuszowi spod skrzydeł ;) ). A na koniec tego pościku - niespodzianka!! (ja je lubię, a szczególnie tego rodzaju ;) ) - Janelle przygotowała mały dodatek do Lovebug, a najlepsze z tego - daje go jako prezent!! więc kto ma ochotę - zapraszam na jej blog :)

Lovebug Add-On

2 komentarze:

Kasiek pisze...

Rewelacyjne scrapy. A wyglad stronki mnie powalil!

Anonimowy pisze...

Dorotko, ale tu u Ciebie przyjemnie:)...I pieknie prowadzisz tenswój kolejny;) pamiętnik> Pozdrawiam cepło i zdrówka dla potomka:)